sk1rty Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei Jeg ønsker litt feedback på designet jeg holder på med. LINK Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg likte ikke gulfargen i headeren, den synes jeg var for skrikende. Menyen klumper seg opp i toppen, noe som ser litt rart ut. Tror dette kan bli bra, hvis du jobber litt med det. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg stilte meg også kritisk til den gulfargen, men tenkte jeg bare skulle prøve å se om det bare var meg Bare for å få sagt det, så skal det ikke bare være navigasjon i venstre menyen. Det skal være counter, logg inn form osv... Så hvis det var det du mente at menyen ble for alene så blir den ikke det på den endelige siden. Noen forslag til hva jeg kan gjøre med header siden gulfargen ikke ble helt knall... Kan på en måte ikke ha det helt blått... Synes det blir for kjedelig. Endret 1. oktober 2005 av sk1rty Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Bare for å få sagt det, så skal det ikke bare være navigasjon i venstre menyen. Det skal være counter, logg inn form osv... Så hvis det var det du mente at menyen ble for alene så blir den ikke det på den endelige siden. Da blir det straks mye bedre! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Bare for å få sagt det, så skal det ikke bare være navigasjon i venstre menyen. Det skal være counter, logg inn form osv... Så hvis det var det du mente at menyen ble for alene så blir den ikke det på den endelige siden. Da blir det straks mye bedre! Fint at vi er enig Noen som sitter på noen forslag til header, så spytt ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Bare for å få sagt det, så skal det ikke bare være navigasjon i venstre menyen. Det skal være counter, logg inn form osv... Så hvis det var det du mente at menyen ble for alene så blir den ikke det på den endelige siden. Da blir det straks mye bedre! Fint at vi er enig Noen som sitter på noen forslag til header, så spytt ut! Bytt ut gulfargen, slik at alt blir av den blåfargen som var på de andre bokstavene Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ja, enig med ex0n der. Gjør det, og vis oss hvordan det ser ut! Endret 1. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Da har jeg byttet farge på skrifta Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da har jeg byttet farge på skrifta Hva synes dere? Mycket bättre! Lenke til kommentar
Decline Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Synes ikke skrifta med standard photoshop-effekter var noe særlig. Bevel & emboss, og outline. Trenger ikke være rakettforsker for å se det... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Da er det bare å begynne og finpusse i photoshop, så klippe det til og begynne å kode Takk for hjelp! Foresten.. Noen som vet en bra tutorial om div's? Evt. hvor dere lærte dere det? Har brukt tabeller til nå, men folk snakker så fint om div's, så tenkte jeg skulle lære meg det Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Synes ikke skrifta med standard photoshop-effekter var noe særlig. Bevel & emboss, og outline. Trenger ikke være rakettforsker for å se det... Det er sant det du sier om raketforsker, men jeg har lyst til å ha den plain og litt standard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå