Zapking Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hvor kan man laste ned de store smileyene til MSN? Endret 1. oktober 2005 av Zapking Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Fant en side, der lastet jeg ned, brukte LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid for å få bort all spyware som kom, selv om jeg har god sikkerhet :S Edit: Men du gjør no som du vil Edit2: Fjerna linken jeg. Du får finne den selv Endret 1. oktober 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Samtale -> Wink -> Mer.. -> Få flere Wink.. Edit: Føler at du ikke snakker om wink.. Endret 1. oktober 2005 av Scotch:) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Fant en side, der lastet jeg ned, brukte LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid for å få bort all spyware som kom, selv om jeg har god sikkerhet :S Edit: Men du gjør no som du vil Anbefaler du virkelig folk å laste ned pakker med smilies som inneholder malware? Endret 1. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hva er det egentlig du leiter etter? Hvor de custom-ikonene lagres eller hvor du får tak i de vanlige smileyene som brukess i msn? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Nei, det gjør jeg ikke, men han gjør som han vil. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke alle er klar over hva spyware er, så det blir feil å poste lenker til slike ting her. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Bruk Microsoft Anti-Spyware davel... Den er effektiv, enkel i bruk, og gratis... Det jeg mener er de store smileyene som folk stadig vekk bruker i MSN... Jeg har et inntrykk av at alle har fått det fra "venner"... Så lurer jeg på hvor de vennene har fått det fra. Hehe. Endret 1. oktober 2005 av Zapking Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Du finner en god del smileyer på deviantART. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke alle er klar over hva spyware er, så det blir feil å poste lenker til slike ting her. Nå er det jo du som linker til det da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke alle er klar over hva spyware er, så det blir feil å poste lenker til slike ting her. Nå er det jo du som linker til det da. Not anymore. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Okei , kan vi ikke sette opp en liste med linker til sider med smileys som man kan bruke i MSN? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) må innrømme at det er sykt irriterende med mange smileys.. skal snakke med noen så er det sånn 20 forskjellige smiley i en kort settning.. umulig å se hva det står.. snakker om bokstaver som snurrer, blinker, hopper opp og ned og bare er SYKT irriterende.. <3 orginale smileys 4 ever<3 du kan foresten lagre smileyene som brukes hær på forumet og putte dem i msn edit: fant ut at jeg er 2 poster under 1000.. daim.. tiden går fort Endret 2. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå