kasey Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Siste utgave av Sapphire Radeon som skal støtte AGP8X blir "X800GTO" Check this out: http://www.sapphiretech.com/en/products/gr...ns.php?gpid=119 Håper det kommer flere gf.kort som skal støtte AGP8X! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Håper det kommer flere gf.kort som skal støtte AGP8X! Hva er spesielt med AGP8X plutselig? Eller mener du kanskje at du vil ha nye kort på AGP istedet for PCIe? Begge deler kanskje? Lenke til kommentar
kasey Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hva er spesielt med AGP8X? Jeg har bare AGP8X! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Det du vil er at nyere kort skal komme til AGP, right? Sitter nok på AGP eg og Endret 1. oktober 2005 av suprsid Lenke til kommentar
kasey Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Det du vil er at nyere kort skal komme til AGP, right? Sitter nok på AGP eg og Ja jeg vil det! Men ikke bare jeg... mange millioner gamere vil det også! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja jeg vil det! Men ikke bare jeg... mange millioner gamere vil det også! Joda, men det virker som om at det er slutt på at toppkort kommer som agp ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå