jarle g Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei, fikk denne maskina for 3 uker siden. Godt fornøyd, eneste minus er litt sen HD(4200rpm), men det var jeg jo klar over. Lurer på hvordan jeg kan ta opp videosnutter med det innebygde webcam'et, og også bruke den innebygde mikrofonen for opptak. Finner ikke den under lydkort-innstillingene. Vet noen hvilken kabel jeg bruker for spdif til surroundforsterker? Kan jeg bruke en vanlig mini-jack til 2 rca (vanlig lydkabel), der jeg bruker enten høyre eller venstre inn i coax på forsterker? eller må jeg ha en spesiell mini-jack til coax? Lenke til kommentar
jarle g Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingen med Asus som har tatt opp fra webcam eller mikrofonen? Jarle Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva slags SPDIF er det? Er det optisk der det lyser rødt lys når den er aktivert? Isåfall så er det ikke minijack-rca du skal bruke. Lenke til kommentar
jarle g Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva slags SPDIF er det? Er det optisk der det lyser rødt lys når den er aktivert? Isåfall så er det ikke minijack-rca du skal bruke. Kombinert headset(3,5mm minijack) og digital ut. Lyser rødt i utgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå