BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei. Jeg vil nok tro at jeg er Noges beste skoleelev, i norges historie. Se på karakterene mine. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 6 i norsk skriftlig. HAEHAEHA. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 likte der det stod "Programmet er ikke registrert" på toppen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 6 i norsk skriftlig. HAEHAEHA. Second! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg det er bare en Trial Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg forberedte meg faktisk på en massiv lyskaster av noe slag da jeg entret denne tråden.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det der var ikke noe morsomt, det var bare dumt. Spesielt med tanke på at du ikke kan rettskrivning, og det står at du fikk 6 i norsk skriftlig. Humor? Nei. Idioti? JA. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor svarer du hvis du synes det er Idiotisk da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor svarer du hvis du synes det er idiotisk da? Fordi jeg ytrer mitt synspunkt. Det må jeg få lov til, det er tross alt et fritt land. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor svarer du hvis du synes det er idiotisk da? Fordi jeg ytrer mitt synspunkt. Det må jeg få lov til, det er tross alt et fritt land. hysj... de vil at vi skal tro det er et fritt land! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Humor? Nei. Idioti? JA. Ja. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Humor? Nei. Idioti? JA. Ja. enig Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Elevenen er flink som faan Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 haha, ironien ved 6'eren i norks skriftlig er jo bare gull da... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 haha, ironien ved 6'eren i norks skriftlig er jo bare gull da... bør nesten gå under gullkorn, men bare nesten Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, du har altså funnet malen for karakterutskrifter, lagt inn ditt navn og gitt deg selv toppkarakter i alle fag - og en dum merknad i alle fag. Hvor er humoren? Hadde det vært undertegnet av en lærer/rektor, så hadde det vært morsomt, nå er det bare patetisk. "Faan". Jeesh, når du først skal gjøre noe dumt, så gjør det iallefall ordentlig. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Har ikke noe mal eller noe, men programmet de lager karakter arkene med. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Stenges på oppfordring fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg