ones Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei, jeg har tenkt å investere i høyttalere / surroundanlegg. Det jeg er på utkikk etter, er høyttalere som jeg kan koble til både TV, DVD og PC. Altså, at jeg kan bruke de til å høre på musikk fra PC, samt se TV og DVD med. Dette bør vel la seg gjøre. Noen som kan fortelle meg åssen? Evnt hvilkene høyttalere / surroundanlegg (pakker) jeg kan / bør kjøpe? Satser på å ligge under 2000 kr. Håper på hjelp.. Mvh Ones Lenke til kommentar
ones Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ta dette anlegget f.eksempel. Kan jeg bruke dette til DVD og TV (min egen dvd spiller, thomson) ? M;uligheter for å koble til PC samtidig, slik at jeg bare kan switche over og høre på musikk fra pc'n ? Komplett - surround anlegg eller hva med dette? komplett - høyttalere Mvh Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 det siste der er bare høyttalere, altså du trenger en surround forsterker/reciever i tillegg for å drive det.. og det første der.. vel, det suger men man får jo det man betaler for. ville prøvd og fått råd til noe slikt: https://prisguiden.no/produkt/22197 Lenke til kommentar
ones Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Aight, har alltids råd, spørs hvor mye jeg gidder bruke lsm. Men hvordan er det med det anlegget? Ser ut som det er pc høyttalere? Funker det å koble til DVD og TV? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 det er et pc anlegg ja men kan kobles til annet også.. anbefaler det fordi jeg føler det gir mest for penga i en så lav prisklasse. minuset er jo at det er litt begrensa med tilkoblingsmuligheter, men se i denne tråden f.eks så ser du hvordan du kan løse det: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...gitech,AND,5500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå