xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg tror jeg har oppdaget en feil. Den er ikke meget alvorlig, men den er der. Dette bildet sier at Viewsonic VX924 har 4 ms responstid, men prisguiden sier noe annet. ( Var litt usikker på om jeg skulle poste denne tråden her, men jeg gjorde det jeg ) Viewsonic VX924 Endret 1. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Flyttes til over til rett tilbakemeldingskategori Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Takk for tipset! Vi setter pris på tilbakemeldinger om slike feil slik at vi kan få rettet dem opp. Mvh, Amund Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det kan jeg sikkert forklare. Da bildet ble lagt til hadde skjermen en oppgitt responstid på 4 ms. Spekken er nå endret til 3 ms. Skal se om jeg finner et nytt bilde jeg Ta forøvrig en titt på testen av skjermen for mer info om responstiden: http://www.hardware.no/artikkel/18393 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå