Gå til innhold

er det noen som har erfaringer med mytrendphone.dk

3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.Mytrendyphone.no er på Norsk ;)

Betaling skjer med kredittkort på nettsiden, har selv handlet der 2 ganger.. varen kommer etter få dager, så det er ikke noe lureri ;)

denne siden har så å si alt tilbehør til mobiler, ett enormt utvalg til gode priser.. dessuten er det orginalt tilbehør

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

bestilte et bakdeksel til min mob. fikk det etter noen dager. og da eg fikk pakken la eg merke til at di hadde gjort en feil og sendt med et mathcende fordeksel og. uten invirkning i prisen så klart, så no komplaints about denne web. shoppen :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Siden mytrendphone fortsatt eksisterer så gjør det vel ikke noe å grave opp tråden :p

Bestilte et bluetooth car-kit derfra for to mnd siden. Ville egentlig benytte meg av angreretten med en gang siden jeg fant et bedre alternativ, men det var ikke mulig siden varen allerede var sendt til tross for at den ikke var på lager da jeg bestilte den. Så tok det to uker før jeg klagde igjen, da hadde den aldri blitt sendt, men den skulle sendes så straks den var på lager. Flere dager gikk og jeg sendte ny mail om at det virkelig måtte være mulig å avbryte salget og at det ikke var av noens interesse at jeg mottok varen for så å sende den i retur igjen. Nei da var den sendt igjen. En ukes tid gikk før jeg igjen sendte en mail hvor jeg spurte etter sendingsnummeret, da fikk jeg ikke noe svar. Jeg sendte enda en mail hvor jeg var litt mer krass i tonen, da ga de meg et sendingsnummer som jeg ikke fikk til å fungere. Da jeg igjen tok kontakt fikk jeg et sendingsnummer som viste at pakken hadde blitt sendt 12 dager etter at de sa at den var sendt for andre gang. Den viste også at pakken hadde blitt sendt i retur flere ganger, men det sto ikke hvor den hadde blitt sendt hen, kun "ukjent" sto det. Jeg ser jo nå at pakken er sendt og at det nå er opp til posten, selv om jeg har en følelse av at de ikke helt har klart å få adresseringen riktig til tross for at jeg ga min riktige adresse to ganger. E-postene jeg får er full av skrivefeil, tegnfeil og genrelt dårlig konstruksjon av setningene, noen "hei" i starten av mailene får man ikke. Jeg bare håper jeg får varen min og gruer meg for å kjøre hele prossessen i revers igjen :S

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...