Otzi Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) har dere noen erfaringer med tulleringing? Endret 1. oktober 2005 av Otzi Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Alle har vel gjort det før? Ser ikke stor humor i det mer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke tullering, det er ulovlig. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tulleringe til Politiet fra telefonkiosk Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 vi skulle selge færsk fesk fra hansens fiskeri til en albaner. han ringte faktisk tilbake når han ikke fikk fisken sin.. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har nok gjort det før ja Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Haha! Dreiv og kødderingte fra en telefon for mange år sida. Den var sånn at man kunne ringe, og folka i andre enden fikk tatt den, men vi kunne ikke si noenting om vi ikke la på penger Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tror nok at alle har tulleringt før. En gang ringe jeg til maarud fordi "Chicken Pomm's" ikke hadde kylling eller chips. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ja, har tulleringt en del ganger, men ikke noe big deal. En kamerat av meg på barneskolen brukte skolens betaltelefon for å ringe gratis til Coca-Colas kundeservice. Han spurte "hvordan runker man en sau?", og dagen etter satt han hos rektor med moren. Gøy. Endret 1. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja, har tulleringt en del ganger, menikke noe big deal. En kamerat av meg på barneskolen brukte skolens betaltelefon for å ringe gratis til Coca-Colas kundeservice. Han spurte "hvordan runker man en sau?", og dagen etter satt han hos rektor med moren. Gøy. *le* alle har tulleringt... ikke noe man egentlig er stolt over... Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 En jeg kjenner ringte til coca-cola i USA med skype(gratis-nummer). Han ringte for å synge bamboocha sangen. Var litt gøy. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 I 5-6 var det vell.. Drev med det mye ja.. Barnslige som vi var sa vi alltid at vi ringte fra kondomeriet ang. den pakken dem bestilte Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) En venn av meg bor i blokk leilighet der ringeklokka på alle leilighetene er sånne man snakker i. Så fordreier han stemmen og sier ting som: "Hei. Du bestilte en kondom med størrelse extra extra large." så svarer han/henne at han skal pelle seg til helvete. Da sier han ting som "Oj da... Unnskyld du skulle visst ha størrelse tiny tiny mini..." Noen ganger har det hendt at det kommer en sur mann ut... EDIT: Fint at jeg bruker søkemotoren ikke sant? Endret 23. oktober 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja jeg har erfaring med.. "tulleringing". Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 fikk tak i nummeret til diverse folk i slottet, fant oss et telefonuttak som funket i byen, og brukte det til å terrorisere de Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Han ringte for å synge bamboocha sangen. 4935417[/snapback] Brukte å tulleringe kjempe mye for noen år siden. Ringte til expert og sporte om de ville kjøpe en støvsuger en gang. Var ganske morsomt helt til de ringte tilbake og mamma tok telefonen Lenke til kommentar
OHell Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Masse forskjelligt å sei/spør om ja. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ser ikke noe nytteverdi i denne tråden, da den strengt tatt bare spør om et ja/nei-svar. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg