connect Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg har en brukt bærbar pc, men etter at jeg hadde brukt den en tid, klikket skjermen litt (lyset ble for svakt).... Garantitiden var ute så jeg tenkte det kunne ikke skade å åpne den... men jo da... det gjorde den... Jeg var uforsiktig, og plutselig revnet en ledning... Ledningen til skjermen fra hovedkortet... Jaja... så skaffet jeg en ny slik.... Men nå virker vist ikke utgangen på hovedkortet (har testet skjermen på en identisk maskin... No kjem e til spørsmålet: Er det verdt det å prøve å reparere den? Eller å prøve å dele den opp (ram, nettkort etc) og selge delene? Eller prøve å få noen til å kjøpe den hel, til mp3 spiller, etc....Desktop(Server?) Den fungerer fint med ekstern skjerm.... Hva ville passe pris for å selge noe slikt være? Spesifikasjoner på utstyr: 4MB skjermkort 15" Synlig skjermflate (1024x768) HD: 4gb Nettverk: Int 10/100 + Modem (PCMCIA) Ram: 64mb Lydkort: ESS ettellerannet (SB komp.) Instalerte os: Win98 og Linux SlackWare.... Lenke til kommentar
connect Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Ja... glemte å oppgi merke: Digital HiNote Ultra 2000..... (Digital er kjøpt opp av Compaq....) Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Det er sannsynligvis ikke verdt det hvis skjermen må byttes, de er svindyre... ...meg jeg vil si at det er mer sannsynlig at du ikke har innstallert den nye kabelen riktig, eller at selve kontakten til denne kabelen er ødelagt/har dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå