Tydeus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Oi "the not so big wiener festival" stakkars gutter... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) ok... Edit: Endret 1. oktober 2005 av Manx Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Stakkars sier jeg bare... Men på en annen side :!: Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Regner med det vanket en fet pengepremie til vinneren her. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 "I'm pretty sure you're a woman!" :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 haha :!: stakkars folk Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Syndes litt synd på di ja, men var litt morro å da :!: Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Herregud... Likevel: :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him (2003) Link til filmen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him (2003) Link til filmen. Hahaha utrolig latterlig Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him (2003) Link til filmen. Hahaha utrolig latterlig Den filmen var artig! :!: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Den filmtittelen er herlig, men jeg synes Gayniggers from Outer Space er en enda bedre tittel Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him (2003) Link til filmen. joda litt rar da men.. litt plagsomt at man måtte sen den introen på alle 3 episodene, men morsomme greier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Spørsmålet mitt er, hvorfor var ALLE mennene i Howard Stern-klippet overvektige? Med henhold til flash-filmen...det er som å se en altfor lang vits uten sluttpoeng. Endret 1. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Spørsmålet mitt er, hvorfor var ALLE mennene i Howard Stern-klippet overvektige? Med henhold til flash-filmen...det er som å se en altfor lang vits uten sluttpoeng. da synes den vel mindre.. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Spørsmålet mitt er, hvorfor var ALLE mennene i Howard Stern-klippet overvektige? 1) Penis blir tilsynelatende mindre 2) Kanskje de har lavt testosteron? Lavt testosteron gir overvekt. 3) Det er fra US of A Endret 2. oktober 2005 av PureTamil Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 4) De bor/ ble født nær et atomkraftverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå