Gå til innhold

Hjelp med Norton Ghost

fUsiOn

Anbefalte innlegg

Ikke si at jeg skal søke på andre tråder.. for det har jeg gjort uten å finne det jeg lurer på.

Jeg har sånn cirka funnet ut hvordan Norton ghost fungere, men har fortsatt et problem.

Min nye harddisk har jeg aktivert i windows, men jeg finner den ikke de partisjonene i dos, og da heller ikke i Norton Ghost.

Forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg skal kopiere C: (system) til den andre harddisken. (har laget image av disken alt.)

På disk manager står det simple på den nye disken, og partition på den gamle.

Jeg har allerede en hel del stuff på den nye harddisken, så å kjøre fdisk må være aller siste utvei, hvis ikke det er noen smarte folk her da som har vært borti samme problem.

[ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-08-17 15:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har tatt i bruk alle partisjonene, formatert i NTFS, slik at du ikke vil stryke ut en og bruke fdisk en gang til, og ikke har Partition Magic e.l., så har du et problem.

Jeg bruker Ghost jevnlig, og har satt av en liten FAT32 partisjon på disken for å ha en plass å lagre til.

Lenke til kommentar

jeg har ikke NTSF, jeg har fat32.. fdisk har jeg på en diskett hvis jeg trenger det. (windows 98 startup disk)

Men jeg har ikke kjørt fdisk for å partisjonere, men jeg har kjørt disk manager i win XP.

Under disk manager står den gamle disken som basic, og den nye som dynamic. Tror ikke dos, eller Norton ghost støtter den type partisjonering som win XP gjør i disk manager. For i fdisk står det Non-dos og at den er upartisjonert.

En ting som er rart er at jeg kan lage image av den nye disken, men det går ikke ann å ta en image av den gamle til den nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...