Gå til innhold

SHG.no aldri hørt om dem.. seriøse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg kjøpte nylig flere produkter fra shg.no, og er ganske fornøyd... Kundesupprten fungerte bra, varene var billige, og jeg fikk dem 5 dager etter jeg bestillte. Det jeg deromit IKKE er fornøyd med, er innpakkingen av varene! De sender alt fra Danmark, og mitt hovedkort, min psosessor og ram var bare slengt i en alt for liten pappeske uten noen form for fyll, denne var så tapet sammen slik at ingenting fallt ut, men alikevell; hadde noen vært uheldig å stokken f.eks en spiss gjenstand ca 5 mm inn i siden på pappesken, hadd ram'brikkene vært ødelagte... Jeg har lest kundeerfaringer på prisguiden om akkurat dette tidligere også, og dær har ikke folk vært like heldige som meg, men fått hovedkort som var knekkt av hjørner o.s.v... Så vet ikke helt hva konklusjonen min blir jeg, hvis du skriver mail, og forlanger at de pakker varene dine i store pappesker med godt me fyll, kansje de hører på deg? :p

Martin

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et kabinett fra SHG, jeg er ikke fornøyd. Kabinettet var ødelagt når det kom fram til meg. Men kan jo hende jeg var uheldig for kabinettet var pakket inn i sin orginale eske. Så ut som noe tungt hadde falt oppå det, men allikevel.

Men bra priser, det har de ;)

Endret av Heiken
Lenke til kommentar
Jeg bestilte et kabinett fra SHG, jeg er ikke fornøyd. Kabinettet var ødelagt når det kom fram til meg. Men kan jo hende jeg var uheldig for kabinettet var pakket inn i sin orginale eske. Så ut som noe tungt hadde falt oppå det, men allikevel.

Men bra priser, det har de ;)

Da var det vel posten eller noe da?

Lenke til kommentar

Bra priser har dem! Bestilte 1stk AMD Opteron 252 (2.6GHz) til 3000,- hos SHG, på Komplett koster den 6000,- (som er nest billigste) ... Varen var bra pakket inn (faktisk litt for bra pakket, tok meg evigheter for å få vekk all den tapen som var rundt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...