FranzJosef Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Lurer på denne tlf, men på min K700i så hyler den ukontrollert hver gang batteriet holder på å gå ut. Det er sinnsykt irriterende. Har denne samme problem? På K700i går det ikke an å skru av lyden uten å skru av all lyd... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Den lager lyd ja, men ikke hvis du setter den på lydløs såvidt jeg husker.. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hele greia på lydløs? Det kan jeg jo ikke, da hører jeg jo ikke når det ringer og da er jo litt av vitsen borte... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Du kan fortsatt ha på vibrasjon.. men hvis du ikke vil høre "Lite batteri"-advarselen så må lydløs slås på! Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hørt at man kan legge inn en lyd-snutt med ingenting på, dvs. bare et sekund stillhet. Prøvde å gjøre det nå. Kommer det til å funke? La den inn som "alarm". Men det virker kanskje bare på den vekkerklokke-greia? Når jeg spurte om dette til den forrige SE jeg hadde svarte en dette: finnes jo mange tungvinte løsninger, som for eks å oppdatere softwaren , men før du overfører erstatter du "lavt batt" lydfilen med en tom fil med samme navn. Jeg gjør hva som helst! Hvordan gjør man det der da? Endret 1. oktober 2005 av FranzJosef Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 På Nokia kan du enkelt å greit skru av varseltonene, mn er ikke sikker på om dette er mulig på SE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå