boost Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 PcMods BayBus, 6 watt pr. bryter <-- Microplex.no! Det jeg lurer på om denne kan kjøre mine 12V vifter på fult? siden jeg er blank på elektronikk, men W og V er ikke det samme så.... det var egentlig alt.. :smile: Takker Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Alle papst og Enemax vifter kan kjøres på den. Deltaviftene kan ikke kjøres på den siden disse trekker på det værste 24W. Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Dæng.. 24Watt... det er jo rene overklokkings fly som tar av da? :smile: Lenke til kommentar
boost Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 det jeg vil vite er om 12v vifter vil funke fult ut på den... ikke om enmax og dull og sånt funker.. .vist du skjønner? sorry vist jeg forklarte det dårlig... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Det er mange vifter som går på 12V.. Noen bruker mere watt enn andre.. Det bruker å være specs på viftene når du handler. Der kan du se hvor mye watt dem krever. Men vil ikke anbefale Delta uansett.. Det svir.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Alle vifter på 12V vil fungere, men bare så lenge de ikke trekker flere Watt enn det som er spesifisert. Derfor vil ikke Delta - viftene fungere, ettersom de trekker 24W (med forbehold om dette er korrekte tall). Så lenge vifta ikke trekker mer enn 6W på full gass, kan du bruke dem sammen med baybus'en. Mvh. yummy. Lenke til kommentar
boost Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Oki, nå skjønner jeg... takker for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå