Pålny Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Mine øre propper til men Ipod photo, gikk i stykker for et par dager siden, så jeg har tenkt å kjøpe Logitech Wireless Headphones for iPod. Men er det noen som har erfaringer om disse hode telefonene? Linkt til butikk Link til produsent Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Etter min mening gjør ikke trådløst jobben godt nok, blir som regel bare jallalyd. Kjøp et godt headsett fra Sony eller Sennheiser, og du har et headsett du aldri kommer til å angre på at du kjøpte! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg hadde blitt redd for og miste ipoden, hvis det er trådløst, hvis du går av bussen så når bussen har kjørt så slutter lyden, så ligger ipoden i buss setet Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Mi erfaring med trådlause headset (eg har vel og merke ikkje testa dette og heller ingen andre som benytter seg av bluetooth) tilsier at dette dette ikkje er noko å satse på.. Lyden er, som Chris_LoX seier, rett og slett elendig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå