loppen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Gratis Ip TELEFONI til Fastnett. Jeg var på nettet og fant dette: http://www.voipbuster.com/en/instructions.html Har registert meg og prøvd dette. Betalte 5 Euro, da er det gratis og ringe til ca 15 land( fasttlf) Har noen andre hatt denne lenge slik at man vet at dette er stabilt? Jeg har prøvd dette nu i ca 14 dager så langt veldig bra. Men det tar liksom litt tid fra man får kontakt til linje er god , det er litt hakking i starten av samtalen ,men dett blir bedre etter hvert. Der er og per-per funksjon. kommer vist og eget tlf nr. Gratis = meget bra ... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Gratis = meget bra ... Vell, du betalte jo 5 euro, så helt gratis er det jo ikke Om du ikke betaler kan du ikke snakke mer enn 1 minutt Lenke til kommentar
loppen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jo det er helt gratis! De 5 euro går til betal tlf tjenester, d.v.s. vist du ringer til mob eller land som ikke er gratis, da går det av den potten på 5 euro. Men det er rett for å få tilgang til å ringe gratis må man betale en engangs sum på 5 euro. Vil nå kalle det helt gratis og ringe fast tlf. Selv om man må betale 5 euro for å få tilgang. Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dette ser jo brukbart ut Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har ringt til kompiser med programmet. Jeg hørte hverken hakking eller noe annet støy. Akkuratt likt som vanlig hustelefon. Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er det trykt og oppgi bank kortet ? For jeg vil kjøpe :=) Lenke til kommentar
loppen Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Å bruke kort og betale med på nettet er blitt vanlig. Men om du ikke vil det så kan man ikke handle via nettbetal tjenester. Jeg bruker altid et kort som er lite penger på ,har et master kort som det kun er 1000.kr. på Da slipper man og enkste seg. Har forøvrif aldri hatt problem med å betale over nett, men er litt kriyosk før jeg kjøper noe ,man må sjekke. Vi er nu en kamerat gjeng som har kjøpt voip buster og ingen av oss har hatt problem. Lykke til Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Så om jeg forstår dette rett, så kan jeg ringe en hvilken som helst vanlig fasttelefon eller mobiltelefon i Norge totalt gratis, og snakke så lenge jeg vil hver gang, så lenge jeg har betalt 5 euro? Og det betaler man kun en gang? What's the catch? Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) kun fast ikke mobil også gratis til fasttelefobner i: Austria Czech Republic Denmark Finland Germany Greece Ireland Luxembourg Netherlands Norway Portugal Spain Sweden Switzerland United Kingdom United States Fremdeles ingen catch utenom de 5€. Mulig de vil lage et avhengighetsproblem hos folk? Etterhvert skal det komme telefonnumre. Kanskje man må abonnemere på disse? Endret 3. oktober 2005 av norpreacher Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Registrerte meg i dag, og prøvde å ringe sånn ca i 4-5 tida. Veldig dårlig kvalitet på lyden. De i andre enden hørte knapt hva jeg sa, måtte gjenta meg selv flere ganger. Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sitter å prater nå, helt grei kvalitet. Ikke like bra som vanlig telefon, men helt greit når det er gratis! Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Registrerte meg i dag, og prøvde å ringe sånn ca i 4-5 tida. Veldig dårlig kvalitet på lyden. De i andre enden hørte knapt hva jeg sa, måtte gjenta meg selv flere ganger. Og hvilken annen trafikk gikk samtidlig Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har lest dette for en stund siden men siere det likevell, de 5 euroene blir fjernett hvis dem ikke er brukt opp innen 180dager? leser jeg rett? Lenke til kommentar
Proton Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har brukt dette en stund og det er betydelig bedre en skype på kvalitet, og for tiden så er det gratis til vanlig tlf. Hvorfor ikke bruke det=? De vil og tilby et tlf nummer i fremtiden, men prisen kommer selbvsagt da en har fått nok kunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå