Liquid Crystal Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 WEEEEEEO! Har ikke sett noen som har gledet seg spesielt til over ferien enda! Men her er jeg ihvertfall, og i morgen er jeg i staten! og blir der! Men bare i 15 dage da..... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke glem at man i andre deler av landet har østferie andre uker.... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Men må vel være noen som har det samtidig som meg?! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 ME! PICK ME! Digg med høstferie! Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har også høst-ferie, men jeg skal med hvite busser til polen og tyskland. Skolen har ikke råd å betale så vi måtte betale alt selv + dra i ferien..... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har ferie nå også! utrolig digg....Drar til torp etterpå for å være i Spania i 2uker! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 yeah yeah... må jobbe. En ting jeg savner med skole er alle feriene... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 yeah yeah... må jobbe. En ting jeg savner med skole er alle feriene... Eg går på skole, men har faen ingen høstferie!! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 1 ukes høstferie fra vkii almenn Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Digg..! Indeed! Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ikke glem at man i andre deler av landet har østferie andre uker.... Som om dette har noe å si for hans personlige gledesutbrudd...? Jeg har derimot ikke høstferie, men midttermineksamen å se fram til i neste uke. Gøybart. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Henger meg på her jeg Elsker ferie. Vet at de i tromsø har 2 dager "ferie"..*mobbe* Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 nA nyter jeg ferien pA fullt! sitter pA en internett-cafe i Spania nA! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 har ferie..... snart slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå