Slurt-is Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei, Har vurdert en stund nå om jeg skal kjøpe w-lan kort og bluetooth tastatur til min Qtek S100. Noen anbefalinger? Her er noe jeg fant tidligere i dag: Tastaturet W-lan kortet Har jeg gjort riktig valg eller? Hvordan er prisen? Andre forslag? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ingen som har stått opp enda? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ingen som har stått opp enda? Nei, det har vi ikke sett eBay er min bestevenn med slike saker. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg tror jeg vil kjøpe fra en butikk, og ikke fra en privat person på nettet. Jeg vil kjøpe det et sikkert sted, hvor jeg vet hva jeg får Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hvorfor er denne billigere enn den tidligere nevnte? W-lan kort Endret 1. oktober 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor er denne billigere enn den tidligere nevnte? W-lan kort Fordi den kan kun brukes med CompactFlash støttede PDA'er. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Betyr det at det ikke er SDIO? Eller at jeg ikke kan bruke den med min Qtek? Endret 1. oktober 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Betyr det at det ikke er SDIO? Eller at jeg ikke kan bruke den med min Qtek? Det er en CF W-lan kort. Altså du kan ikke bruke den på Qtek S100. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ok Hva med prisen? Kan jeg få det noe billigere enn 1100 kr? Hvis ikke, kjøper jeg det på Active It oppi sentrum til samme pris. Endret 1. oktober 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan foresten bare glemme det.... Fikk tak i et tl 1000 kr oppe i sentrum Tastatur hadde de også, men ikke på lager... PS: dette skriver jeg med Qtek-en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå