G2Petter Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei. Jeg skal kjøpe kompaktkamera for dama, og lurer på hva som er å anbefale. Jeg har kikket på HP R717 og Canon Ixus 50, men er det noen andre alternativer som er bedre/gir mer for pengene? Hilsen, Petter Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvor avansert er dama di da? Jeg har hatt et Olympus mju 300 i et par år nå, og det har kommet veldig mange bilder ut av det. Det er vel kanskje på vei ut nå, så mju 400 eller mju mini kan du jo se på Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hun er ikke veldig avansert (teknisk, i det minste ), men vi går på samme folkehøyskole, og bor i samme bygg, så jeg har alle muligheter til å lære henne noe hvis hun lurer på det. Mju 500 så spennende ut. Hvordan er det sammenliknet med Mju 600? Er det noen som har noen egner erfaringer om disse to? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg vet ikke åssen de senere seriene av mju har blitt. Det eneste kameraet etter mju 300 som jeg har vært borti i olympus serien, er mju mini. Altså første versjon av det. Jeg tror hun kommer til å få mange fine bilder med det kameraet. Jeg har faktisk omtrent bare brukt auto funksjonen Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Canon 50 er et kamera det er veldig lett å bli fornøyd med! Solid, enkelt og lett forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå