DE1 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er disse LEDs`ene fra Radio Shack noe å satse på? Det ligger nesten rett over gata her, er det noe annet jeg burde satse på til pcen der da? Fant noen vifter men ikke med LEDs Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ligger nesten rett over gata? Dissa virka jo amerikanske da! =S Uansett synes jeg prisen var litt drøye. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ligger nesten rett over gata? Dissa virka jo amerikanske da! =SUansett synes jeg prisen var litt drøye. Ettersom jeg bor i Waynesboro så vil jeg si at det er rett over gaten ja Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Enig at de kanskje var litt dyre. Endret 1. oktober 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Altså, er det noe annet jeg burde satse på der da? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har hørt mye gode ord om LsDiodes.com, men har aldri handla derfra selv. Ta et lite søk på forumet her så finner du mye bra om de... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Det var ike spørsmålet med takk... Er det noe jeg kan satse på, på Radioshack? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå