halnes1 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Spiller nå CM 2003-2004 Så hva er bra av de nye. Har lest litt om at CM 05 er dårligt. Så hva sier dere spille narkomaner. Er FM bedre en Cm eller? Endret 1. oktober 2005 av halnes1 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fm05 er ihvertfall eit godt valg. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 CM 05= Bugs, lite oppdatert(f.eks at Stabæk er i 1. div et år for tidlig og at mange overganger ikke er gjort!) Litt vanskelig og dumt oppsett på menyene og stygg style! Så det er dårligere enn FM på alle punkter UNTATT: Fart(der det er fantastisk bra) og online! FM er jo som kjent veldig tregt! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg lastet ned demoen av Football Manager 2006 , likte denne svært godt. Oversiktlig og pent, i samme ånd som de første CM spillene. Skulle jeg godt til innkjøp av et managerspill så ville det blitt dette. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 FM er jo det som ver gamle CM for de som ikke vet det. Og de har utvilket det samme spillet i over 10 är. Og det merkes pä kvalteten. Jeg spiller det ikke pga at det er for tidsoppslukende med tanke pä at du kan gjöre nesten alt du bare orker. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 takker for inspillene går for FM jeg Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Bra det Kommer ikke til å bli misfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå