mrruy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fant egentlig ikke noen annen kategori å legge denne under, så la den bare her; Hvor mye hjelper det på å legge på arctic silver pasta, i motsetning til standard pasta som følger med cpu vifte? Er det mange gradene i forskjell? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 er forskjell ja, sølv leder bedre enn det crappet som følger med.. Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 er forskjell ja, sølv leder bedre enn det crappet som følger med.. det jeg fikk med virka jo ut som sæd på vakuumpakka pose. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 er forskjell ja, sølv leder bedre enn det crappet som følger med.. det jeg fikk med virka jo ut som sæd på vakuumpakka pose. ja ganske god beskrivelse ligner jo på vakumpakka sæd på pose ja Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 hehe.. jea, men var på Jæren Data å kjøpte arctic silver 5, liten dritt på 1,5 gram eller noe? kosta jo faen meg 166 kr! Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Forresten, om arctic silver5 fungerer bedre etter en tid? har hørt at den må "innkjøres". hvor lenge er dette, og hvor stor forskjell er det? par grader? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 hehe.. jea, men var på Jæren Data å kjøpte arctic silver 5, liten dritt på 1,5 gram eller noe? kosta jo faen meg 166 kr! Regn ut kilo prisen på det. Du skjønner at noen blir rike her i verden. Fikk heldigvis min for 70 eller 85 kr. husker ikke helt. Tror det er noen timer eller ett par uker som er innkjørings tid. Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 "Tror det er noen timer eller ett par uker som er innkjørings tid. " Her arbeider vi med stor slingringsmonn ser jeg Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 hehe, jeg tenkte det var par dager.. med tanke på min maskin står på 24-7.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Du får sjeldent med goop til vifte. Det som følger med heter thermal pad, og er noe annet. Forskjellen er typisk ca. 3 grader idlee. ... og de fleste gooper ma "kjøres inn", les på hejmmesidene til produsent. At sølv leder bra er riktig, men det er ikke (som cheramique) el.kapasitive; Ceramique does not contain any metal or other electrically conductive materials. It is a pure electrical insulator, neither electrically conductive nor capacitive. While much safer than electrically conductive silver and copper greases, Arctic Silver 5 should be kept away from electrical traces, pins, and leads. While it is not electrically conductive, the compound is very slightly capacitive and could potentially cause problems if it bridges two close-proximity electrical paths Endret 2. oktober 2005 av Okay Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) hehe, jeg fikk med vanlig kjølepasta.. og kobberplata var blank under på vifta, sant det du sier, fikk thermal pad på stock vifta. Endret 2. oktober 2005 av mrruy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå