GZ~ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 JEg har nettopp kjøpt bærbar, og prøver å få den til å komme seg inn på internett tilgangen på min stasjonære via trådløst nettverk. Etter mye knot så står det nå at begge er tilkoblet, men de kommuniserer ikke, og langt mindre deler internett forbindelse. Kjører zonelabs brannmur, så jeg har deaktivert hele windows brannmuren, hvis det skulle ha noe å si. Er det noen som har tips til meg for å få disse maskinene til å kommunisere? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 først når du har dem linka må du sette fast ip på laptopen. og så gå på der du velge "internet deling" på andre pc'en og velge det på LAN korte ditt. er veldig trøtt og orker ikke mekke en "how to" men www.gppgle.com er tingen Lenke til kommentar
GZ~ Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har satt opp at hovedmaskina skal dele internettforbindelsen, kjørt veiviseren for å opprette nettverk, de er tilsynelatende i et nettverk, men det går ikke an å utforske den andre maskina gjennom nettverket, og den bærbare kommer ikke på nett. De er begge satt til å få ip automatisk. Hvorfor kan ikke ting bare fungere!?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå