Panter Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som skulle vite hva som er forskjell på disse 2 kortene? Dette kortet kom først. Dette er nyeste kort. Håper noen vet, kanskje noen Elkjøp/Lefdahl-ansatte? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 er ikke stor forsjell bare det enne støtter wpa2 mens det andre gjør ikke det. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Det første kortet gjør også det med nyere driver. Vil tro det er noe forskjell når Philips gidder å lage nytt produktnummer og emballasje ol. Nytter ikke lese seg frem til det på websidene, må nesten ha førstehåndskunnskap.. Edit: Er mulig jeg må arrestere meg selv på det med WPA2. Jeg bruker en generell driver hvor WPA2 er option, men har ikke testet om det fungerer med det første kortet. Endret 1. oktober 2005 av Panter Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 korta skal vist kjøre atheros så dem skal funke og sniffe med, men den : SNN6500/00 har vist folk sliti med og få til og funke i linux. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ok, det første kortet er ihvertfall Atheros-basert. Kanskje de har skiftet på det andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå