kutrix Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei jeg lurer på om http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311473&cks=PRL følger mer med vanntank og pumpe? noen som kan hjelpe meg? eller vise meg eit komplett sett? *frustert over bråkete skjermkortvifte* takk for svar Endret 30. september 2005 av kutrix Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Her er et komplett sett fra Zalman med din respektive GPU-blokk medfølgende. Det skal sies at den blokken kun følger med "Zalman Reserator 1 Plus", den tidligere verisjonen av "Zalman Reserator" får du med denne, en noe dårligere variant. Settet er vel ikke beregnet for den mest "ekstreme overklokker", men heller for den "moderate" (hvis man kan si det slikt). Hovedhensikten med settet er vel helst å eliminere all støy, men samtidig holde en respektabelt temperatur ved både stock hastigheter og ved overklokking. Den nye varianten, "Zalman Reserator 1 Plus", synes jeg gjør en ganske bra jobb, med å holde temperaturen i sjakk, prisen er vel heller ikke så altfor "stiv" iforhold til andre komplette vannkjølingssett. Endret 30. september 2005 av KimmiK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå