kapstad Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) heisann burde man velge dobbel eller singel cpu? står mellom intel p4 3,4Ghz og p4 D 3ghz.. kjører ingen tunge programmer til vanlig, men litt videoredigering av og til.. håper på kloke svar Endret 30. september 2005 av kapstad Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Skal du spille store og krevende spill gå for singel CPU. (ikke at jeg har noen problemer med Battlefield 2, Doom 3 osv, men likevel ) Driver du en del med video enkoding osv, er dual core kanskje veien å gå, siden du da får muligheten til å jobbe med pc'en på vanlig måte når du encoder video. Og ut i fra tester rundt omkring, kommer intel dual core meget godt ut når det gjelder akkurat denne oppgaven.... Endret 1. oktober 2005 av myhken2 Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Enig med myhken, dualcore dytter ut video mektig fort og så lett at det knapt merkes (task manager viser 65-75% bruk), kan gjøre hva som helst mens den jobber, spilling inkludert. D830 er uten tvil den beste CPU jeg har hatt noen gang, ikke hatt uplanlagt nedetid eller restarter, ytelsen i diverse benchmarks er den samme om den nylig er reboota eller har kjørt 2 uker i strekk. Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) oh, høres bra ut tusen takk noen som kjenner til overklokkings-egenskaper? Endret 1. oktober 2005 av kapstad Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Så lenge du ikke kjøper Intel EE 840 så kan du sikker OC noe. Hen husk, det er to kjerner, så CPU blir varmere enn en singel CPU. Med min Intel EE 840, må jeg ha vannkjøling hvis jeg skal tenke på å OC, så jeg dropper det. Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 hm ja, har tenkt på vannkjøling etterhvert.. hadde jo håpa å fått overklokka en del ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå