-=-SuliKK-=- Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hvorfor får jeg ikke spilt multiplayer på tony hawk 3 over lan? Jeg har win xp å kameraten har win 98 se.Noen som hvet hva vi må gjøre? Og hvordan lager jeg oppstartsdiskett i win xp? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Vettikke det første! En oppstartsdiskett lager du ved å høyreklikke på A: med en disk i! Velg Format--Oppstartsdisk eller boot disk! Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Hvorfor får jeg ikke spilt multiplayer på tony hawk 3 over lan? Kan du være litt mer spesifikk? Får du noe feilmelding av noe slag? Har spilt litt over LAN og ikke hatt noe problemer med det. Lenke til kommentar
-=-SuliKK-=- Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 vi finner ikke hverandre.Det skjer ingenting når en har creata og en skal komme inn.Vet du hva som er galt?? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Fungerer andre spill over samme nettverk eller? Det kan jo være forskjell på versionene dere har av spillet, eller at spillet benytter seg av en protokoll som dere ikke har installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå