espenhogbakk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg har en oppgave på skolen nå, går på høgskolen i Østfold. Oppgaven er at man skal skrive en 1200 ords personprofil om en person som har gjort et eller annet innen IT altså en gansk vag oppgave. Men det jeg lurer på er om noen har en Ide til en litt orginal og spennnende person å skrive om... Tenkte først Eric Meyer, men det er litt lite stoff om han, men noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 "Mr Linux" Steve Jobs Se filmen pirates of silicon walley, så vil du se hvor stor rolle SJ har hatt oppover årenes løp, sammen med bla Bill Gates. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Linux fyren, Bill Gates eller han apple fyren som fikk sparken men ble hentet tilbake inn og kom med ideen til iPOD Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det er allerede skrevet om Linux Torvalds, Bill Gates, Steve Jobs med fler til det kjedsommelige. Hvorfor ikke ta noe litt anderledes, f.eks. fra norsk datateknologisk historie? Blant de mest kjente er vel Gisle Hannemyr, Vebjørn Tandberg (kanskje litt perifer?), folkene bak Trolltech, Opera, FAST, Norsk Data osv. Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 tusen takk Codename_Paragon der var det endel gode forslag. Er enig at de store kjente er skrevet så mye om at det er litt kjedelig. Men takk for mange gode forslag. Noen som har flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå