Gå til innhold

Trenger HD mye datakraft.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meiner det stod noko om konvertering til DV i ein av dei testane eg linka til i den andre tråden. Skal ikkje seie dette sikkert, men ville trudd at ein skulle kunne importere HDV-filer inn i eit DV-prosjekt (om programmet støtter HDV, meir om det i siste avsnitt), resize dei slik at dei har same storleik som DV, og so eksportere som DV. Men det veit eg som sagt ikkje.

Vil tru HDV krever meir datakraft enn DV, sjølv om bitraten er litt lågare (trur eg), men skal ikkje seie sikkert. Om du må oppgradere eller ikkje ved overgang til HDV, kjem an på kva du har for augeblikket.

Du må og hugse på at ikkje all programvare støtter redigering av HDV (ettersom det er komprimert med MPEG2). T.d. Premiere Pro må ha ein ekstra plugin, som du finn på Adobe.com. Veit Sony Vegas, Pinnacle Liquid Edition og Apple Final Cut Pro/Express og iMovie støtter HDV, men det er ikkje sikkert den versjonen du har av ditt program støtter det, so du må i so fall oppgradere dette og.

Lenke til kommentar

Tja, om du feks. leser kravene til Liquid 6 for hdv:

For HDV Editing

Intel Pentium 4 Processor 3.0 GHz (dual 3.0 GHz recommended) or AMD® equivalent

Microsoft Windows XP Professional

1GB RAM

Hard drive (AV-rated, minimum data transfer rate 10 MB/s)

AGP 8x Graphics card with 128 MB graphics RAM for 720p, 256 MB RAM for 1080i with dual head output for HD preview

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/P...+Specifications

eller Avid Xpress Pro

http://www.avid.com/products/xpressprohd/specs.asp

Joda, det krever MYE kraft, mer enn dv. På en annen side, skal du først legge så mye penger ned i ett kamera som hdv er så har du sikkert redigert litt før...og har en relativt oppgående maskin :innocent: Men skal vi tro Avid skal du kunne redigere dette på laptop...

Lenke til kommentar
Men skal vi tro Avid skal du kunne redigere dette på laptop...

Iallfall om du har litt ekstra hw-akselerasjon, i form av ein Mojo... (som koster like mykje som Xpress Pro). Kan vere dei klarer det utan og, men vil tru det er ein stor fordel med Mojo.

Note 2: Notebook systems may not deliver the performance required to support some resolutions.

Note 5: Of the notebooks listed that support Xpress Pro HD, only the Dell Inspiron 5160 currently supports DVCPRO HD.

Men er forresten litt forskjell på HDV og HD elles, iallfall når det gjeld bitrate. MPEG2-komprimeringa i HDV gjer at den har ein bitrate på 19 MBit/s, medan DVCPRO HD har ein bitrate på 100 MBit/S... Litt forskjell med andre ord. (Vanleg DV har 25 MBit/s).

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Interessant emne det her.

Generelt er det jo slik at hvor mye datakraft som trenges for å håndtere et videoformat er avhengig av hvor mye prosessering som må gjøres. Dette betyr faktisk at standard ukomprimert SD f.eks. vil kreve mindre datakraft en DV som må rekomprimeres av datamaskinen i sanntid. Ukomprimert SD krever dog langt raskere HD og mer diskplass generelt.

På samme måte kan man jo se på HD. HDV er kraftig komprimert mens krav til diskplass ikke er så enorme. DVCPRO HD er vel mindre komprimert men grunnet større filstørrelse er flaskehalsen i større grad disk/minnebuss enn faktisk prosessorkraft.

Har ikke forsøkt med HDV selv på min mac (har ikke oppgradert til FCP 5) men kan faktisk kjøre DVCPRO HD "greit" på min drøyt fire år gamle G4 - oppgradert med et Powerlogix Dual 1,6Ghz, 1,5 GB RAM og ekstern firewire HD...

Lenke til kommentar

Det går an å køyre PPro (og AE) på maskiner med t.d. P4 M 1,8 GHz, 478MB RAM og eit elendig ATi skjermkort (meiner då mi maskin...), men ein kan ikkje forvente at ting skal gå veldig raskt, eller at ein skal kunne vise 10 "straumar" med DV-video i full kvalitet i real-time. Men so lenge eg er litt tålmodig, går det stort sett fint. So kva slags maskin ein "må" ha, kjem (sjølvsagt) an på kor god ytelse ein ynskjer/treng/vil ha/må ha.

Lenke til kommentar
Det går an å køyre PPro (og AE) på maskiner med t.d. P4 M 1,8 GHz, 478MB RAM og eit elendig ATi skjermkort (meiner då mi maskin...), men ein kan ikkje forvente at ting skal gå veldig raskt, eller at ein skal kunne vise 10 "straumar" med DV-video i full kvalitet i real-time. Men so lenge eg er litt tålmodig, går det stort sett fint. So kva slags maskin ein "må" ha, kjem (sjølvsagt) an på kor god ytelse ein ynskjer/treng/vil ha/må ha.

Godt sagt! :thumbup:

Det kan jo være fint å ha i bakhodet at svært mange av oss sitter med redigeringsstasjoner som for 6-7 år siden ville vært "state of the art" i en hvilken som helst proffsammenheng. Hva man behøver og hva man har lyst på er jo to ganske forskjellige ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...