sunmaster88 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er 19 år og spiller gitar. Ønsker å komme i kontakt med andre som spiller musikk og vil spille i band. Spiller mest metal selv (melodisk, harcore, prog osv, alt innenfor metal)... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Heng opp plakater i Tromsø "city" hvis det finnes? Funker alltid det Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 prøv irc. efnet #tromsø Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er 19 år og spiller gitar. Ønsker å komme i kontakt med andre som spiller musikk og vil spille i band. Spiller mest metal selv (melodisk, harcore, prog osv, alt innenfor metal)... Haha. Du heter ikke tilfeldigsvis Igor? Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Igor ahahhah DAGNES! datt av stolen..... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Heng opp plakater i Tromsø "city" hvis det finnes? Funker alltid det Hvis det finnes ? Vet ikke helt hva du mener, men Tromsø er norges syvende største by (i folketall). Det er en god del som spiller metal i Tromsø. Det skjer vel opptredner også her og der, uten at jeg er helt sikker. På Driv kanskje? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Igor ahahhah DAGNES! datt av stolen..... Hmm? Hva mener du? (For de som ikke vet det er Igor en 19 årig gutt i tromsø som prøver å starte mange band. Bak ryggen hans hvisker og tisker folk og kaller banda hans for "Igon and the dragonslayers." fordi banda ofte er "fantasy" baserte metallband. Vil ikke denne personen noe ondt, men hele situasjonen er litt komisk, så jeg må få lov til å flire litt. Og personen i første post minnet mistenkelig om den Igor jeg "kjenner". Gutt, 19, tromsø, metall :!: ) Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jepp vet dette. Derfor jeg datt av stolen Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Nei det er faen ikke noe, "MONhITOR" her Altså ikke igor! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jepp vet dette. Derfor jeg datt av stolen :!: "Han" er. . . . en merkelig skrue. Edit: Til trådstarter: Driver selv med musikk og spiller i band i Tromsø. Vi heter Fend og øver for tiden på Tvibit. Satser på å komme med på by: Larm 2006, men sjansene er vel ytterst få. Vår musikk kan heller ikke beskrives som Metall. Snarere tvert i mot. Indie-rock er vår gate, med musikk alla Feeder. Du må komme og høre oss en gang Endret 2. oktober 2005 av Agres Lenke til kommentar
atle-antonsen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 YES! spiller fortreffelig gitar og vil gjerne spille i band. I Tromsø. vil lage egne sanger og opptre, ikke bare slumre i garasjen. influert av: Pantera, Metallica, Anthrax, Megadeth, lamb of god, judas priest osv osv. Lenke til kommentar
atle-antonsen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er 19 år og spiller gitar. Ønsker å komme i kontakt med andre som spiller musikk og vil spille i band. Spiller mest metal selv (melodisk, harcore, prog osv, alt innenfor metal)... halla man! hørte du ville starte band. det er bra. jeg spiller hovedsakelig gitar men kunne gjerne prøvd meg på andre instrumenter også. liker punk, metal og punk og metal. (trenger jo ikke være flink for å spille punk for eksenpel) anyways,har jeg en dugelig trommis på laget, vi kan jo "teste vibben engang" (no homo) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå