Duckster Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Tenkte bare jeg skulle starte en topic hvor man kan fortelle om forskjellige "once in a lifetime" opplevelser man har opplevd. Jeg kan jo begynne med noe som hendte meg meg i gymtimen idag (det er kanskje ikke så stort, men for meg så er det en bragd). Jeg spilte fotball, tjueett, med folk fra klassen da det skjedde. Vi spilte på nedre delen av en gymsal, med et håndballmål i enden og en basketballkurv på hver side. jeg stå i mål og skulle skyte ballen ut til de andre. Først sparker jeg ut ballen med høyre beinet, til venstre. Ballen går da veldig pent, direkte i basketballkurven (uten å være nær kanten). Da jeg så har kommet meg over at jeg klarte dette (jeg er sånn middels god i fotball), skulle jeg skyte ut ballen enda en gang, denne gangen til høyre, med venstre beinet (dette var rett etter hverandre). Ballen går da, akkurat som den andre direkte i basketball kurven for andre gang på rad. Da fikk jeg nesten sjokk, etter som jeg suger med venstre beinet. Vel, det var min "once in a lifetime" historie. Vet den kanskje ikke var så imponerende, men da kan jo kanskje dere komme med noe dere har opplevd, som overgår meg. Endret 10. oktober 2005 av Duckster Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Min "once in a lifetime"-opplevelse må være da jeg vant en sånn skytekonkurranse på 17. mai. Hadde 45/50 og hadde aldri skutt før. De gangene jeg prøvde i ettertid gikk bare rett vest. Endret 30. september 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg gjør ting med fotballen som dere andre bare kan drømme om... Dere kaller det once in a lifetime, jeg kaller det dagligdags. Eks: hælsparka ballen i mål fra 17-18 meter .... Det er vel kanskje også det eneste jeg kan skryte av Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da jeg spilte fotball, å jeg som midtstopper fikk aldri gå opp på corner. Selv om det hendte at jeg gjorde det, men ble som regel så godt pakket inn at det ikke var mulighet. Men en av de gangene jeg sto på midtbanen (7 bane) og ventet på en latterlig klarering, tenkte jeg faen heller jeg skyter når den kommer. Klareringen kom som vanlig, å kom rett mot meg. Jeg ladet høyrefoten og fikk drømmetreff, den gikk over alle å så ut som den var på vei over da den fikk en liten dupp på slutten og snek seg under tverliggern. Aldri truffet en ball så rent, å vil nok heller aldri gjøre det igjen. Det som hører med til historien er at jeg i andre omgang ble taklet stygt, å kneet ble aldri bra igjen etter det. Tror faktisk det var Tore Olsen som taklet meg, ja han som spilte på Bodø Glimt. Nå er det vel Lillestrøm. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Bærum Golfklubb 2001: NM-sølv for junior. Slo blant annet Marius Thorp(europamester 2005). Det er det mest sinnsyke jeg har opplevd til dags dato. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Tror faktisk det var Tore Olsen som taklet meg, ja han som spilte på Bodø Glimt. Nå er det vel Lillestrøm. Tror ikke det er noen som heter Tore Olsen, som spiller i Lillstrøm idag.. Men B/G har en unggutt som heter Trond Olsen.... Kanskje det var han!?! Jeg kan ikke komme på noen spesielle "once in a lifetime" hendelser nå, men skal fortelle dere om en straks jeg kommer på en, eller så snart det skjer noe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Tror faktisk det var Tore Olsen som taklet meg, ja han som spilte på Bodø Glimt. Nå er det vel Lillestrøm. Tror ikke det er noen som heter Tore Olsen, som spiller i Lillstrøm idag.. Men B/G har en unggutt som heter Trond Olsen.... Kanskje det var han!?! mente jo seff, trond olsen. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da er jeg med Og for ordens skyld... Han spiller fortsatt i Bøde Glimt, ikke LSK Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da er jeg med Og for ordens skyld... Han spiller fortsatt i Bøde Glimt, ikke LSK Vel jeg pratet med faren hans for ikke så lenge siden, da var det snakk om at Lillestrøm var neste endestasjon. Derfor regnet jeg med at han var gått dit. Men så jo kanonmålet hans for en stund siden, da så jo jeg å at han ikke var der. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er nok ikke bare Lillestrøm som er ute etter han... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 da jeg tok mer i benk/manualer enn en som hadde trent i 1 år (før jeg begynte) Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Det jeg har gjort er å ta et "raid" fra midtstopperplassen min på fotballbanen ved hjelp av ene becken. Vi spilte veggspill og la ut et perfekt overleggs-spill. et endte med at han la inn og jeg dempa ballen på brystet, ved 16-meteren. Deretter tok jeg den på helvolley og så at ballen dalte inn i krysset bak en sjanseløs keeper. One time happening deluxe! Morro, siden jeg spiller midtstopper.:wOOt: Endret 17. oktober 2005 av Marius E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå