Fl@meboy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Emne sier vel det meste... Min router: 3COM 3CR858-91 Håper dere kan hjelpe meg får nå har jeg prøvd å åpne i flere dager uten hell Er for å bli aktiv i dc++ Takker på forhånd Endret 30. september 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har du sett på www.portforward.com ? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 ja....men min router er ikke der og jeg forstår meg ikke på den siden Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Prøv dette: -Åpne nettleseren din og skriv inn 192.168.1.1 på adresse -Logg deg inn i routeren (hvis du ikke har satt passord, er standarpassordet "admin"). -Trykk på linken "Firewall". -Trykk på "New". -Så bare går du gjennom det som trengst å fylles ut og trykker "Apply". Lykke til! Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Det var en der fra før som stod på enabled Endret 30. september 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hvis det allerede er åpnet en port, kan du jo prøve den i DC. Endret 30. september 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Prøv dette: -Åpne nettleseren din og skriv inn 192.168.1.1 på adresse -Logg deg inn i routeren (hvis du ikke har satt passord, er standarpassordet "admin"). -Trykk på linken "Firewall". -Trykk på "New". -Så bare går du gjennom det som trengst å fylles ut og trykker "Apply". Lykke til! er det riktig å gå på firewall da?? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Prøv dette: -Åpne nettleseren din og skriv inn 192.168.1.1 på adresse -Logg deg inn i routeren (hvis du ikke har satt passord, er standarpassordet "admin"). -Trykk på linken "Firewall". -Trykk på "New". -Så bare går du gjennom det som trengst å fylles ut og trykker "Apply". Lykke til! er det riktig å gå på firewall da?? Alle portene ligger jeg bak brannmur da. Skal du åpne en port fjerner du jo brannmuren på den porten du velger. Så firewall er vell ikke så dumt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå