Gå til innhold

Tips til godt lydanlegg/høyttalere for PC?

Anbefalte innlegg

- Skal brukes til alt. Musikk, spill og film.

- Tenkte først og fremst 2.1, men finnes det trådløse bak/sat-høyttalere er 5.1/7.1 interessant.

- Bra lyd

- Fin, slim og rent design med metall el. sort detaljer

- Ikke koste skjorta, maks 1000-1500,- (helst maks 1000,-)

Det finnes et mylder av slike sett nå om dagen, men hva høres bra ut og er å anbefale?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da kommer jeg bare på tre gode alternativer:

1. Altec Lansing MX5021

ikke det største og heftigste, men sannsynligvis noe av den beste lydkvaliteten du får til pc'n for denne prisen. Trådløs fjernkontroll også noe som er et stort pluss synes jeg hvertfall. Var faktisk testa i nyeste lyd & bilde og scorte bra der. :) dette er nok det som egner seg best til musikk utav disse tre hvertfall. Skulle jeg valgt idag og prioriterte lydkvalitet forran buldrende bass ville jeg nok satset på denne. :)

2. Creative Megaworks THX 2.1 250D

Her har du en større sub og sikkert litt mere trøkk, men det skal være meget bra uten at jeg har hørt det selv. mangler trådløs fjernkontroll og har vel det kjedeligste utseende av disse tre.

3. Logitech Z-2300 2.1

Her har nok et stort bass beist i en litt finere innpakning, spiller meget godt til film og spill men må nok se seg slått når det kommer til musikk av de to førstnevnte. men det duger absolutt til musikk også, de andre skal bare være hakket bedre utifra alt jeg har lest. ;) Har hatt forgjengeren til dette selv (z-2200) og var absolutt fornøyd. et av mine beste kjøp. Men det mangler dessverre trådløs fjernkontroll.

Endret av someday.
Lenke til kommentar
Jeg hadde det Altec Lansing-settet someday nevner, og det støyer noe fryktelig. Summingen fra høyttalerne og subben er høyere enn hele pcen min, og det er ikke en fabrikkfeil. Anbefales ikke.

var støy'n der selv om du trakk ut signalkabelen? altså at det ikke er støy på signalet fra pc'n?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...