Pyso Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Heisann Jeg har tenkt å gå til innkjøp av et nytt tastatur, og det ser ut til å gå mot Logitech G15 Gaming Keyboard Men jeg lurer litt på dette med svensk layout og komplett gjorde meg ikke noe klokere etter 4 mails frem og tilbake. Spørsmålet er simpelt, er det noen knapper på den svenske layout du ikke vil finne på en norsk layout? Er noen knapper flyttet i forhold til en norsk layout? Er det evt noe mer jeg burde vite? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er vel stort sett likt, bortsett fra at Æ og Ø ser annenledes ut(uvesentlig) og "\" står på "?"-tasten. Men de skal være identiske i bruk. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ta en titt her: Svensk tastaur Pek på Shift og AltGr så får du se plasseringen av de "alternative" tegnene også. Lenke til kommentar
Pyso Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Pent, takker. Kan ikke akkurat si jeg ser noen forskjell som kommer til å skade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå