Panter Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Var på Biltema i dag for å kjøpe "netting" til et prosjekt. Det viste seg at det er altfor store hull i disse her http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=93213 Noen som kjenner til andre med mindre åpninger? Edit: Kom på at jeg kan jo sett etter søppelkasse el på Ikea med netting som kan brukes.. Endret 30. september 2005 av Panter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kikk litt på engangsgriller neste gang du er i butikken! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kikk litt på engangsgriller neste gang du er i butikken! Samme hull på en engangsgrill som den fra Biltema. Nesten hvertfall. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jeg kjøpte meg noe netting på europris var egentlig rst til og legge over stekepaner så det var ikke så store saken da 27cm i diameter eller noe sånt. Ellers så har RM Perforering AS mye netting og slikt men vet ikke om de selger til private personer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ongabonga: Ikke alltid.. Så ihvertfall noe i England! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hei. Jeg bestilte netting fra dette firmaet, jeg fikk også tilsend noen eksempler før jeg kjøpte. Bra servise. http://www.internetmesh.net/ Her har dem alt av den slags. Endret 5. oktober 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Var i Sverige idag og på Nordby-senteret (det nye) og på elektronikkbutikken der (der de også har bilstyling) fant jeg honey comb-grill i alle slags hullstørrelser! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 den papirkurven fra IKEA som heter Dokument har fin netting. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, den har den jo! Modern har en slik en.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 d finner eg i søpla når eg jobber på spaceworld jobber der som utplasert en dag i uken.. son 10 klasse greier Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 d finner eg i søpla når eg jobber på spaceworld jobber der som utplasert en dag i uken.. son 10 klasse greier hehe, jeg blir utplassert på et mc/snø-scooter/båt verksted. der finner jeg sikkert masse greier jeg kan bruke til mitt kabinnet Lenke til kommentar
Panter Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) den papirkurven fra IKEA som heter Dokument har fin netting. Vet du fargen? Mange fine forslag her, men skulle gjerne hatt en enkel og grei netting bare litt mindre enn den på Biltema i sort i Oslo.. Endret 6. oktober 2005 av Panter Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 den papirkurven fra IKEA som heter Dokument har fin netting. Vet du fargen? Mange fine forslag her, men skulle gjerne hatt en enkel og grei netting bare litt mindre enn den på Biltema i sort i Oslo.. den er sånn sølv-grå; Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Sølv har nå mor mi, men du kan jo bare spraye om den ikke finnes i sort da, noe jeg egentlig tror den gjør! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Sølv har nå mor mi, men du kan jo bare spraye om den ikke finnes i sort da, noe jeg egentlig tror den gjør! Jepp, IKEA har fargene sølv og sort på slike artikler. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Skulle noen lure på dette i fremtiden, så selger Biltema en papirkurv til 50 kroner som gjør like god nytte! 2 Lenke til kommentar
Overbuljongterningpakkmesterassistent Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Dette var en gammel tråd ser jeg, men men...... Skader vel ikke.... Jeg skal til med et DIY kabinettprosjekt selv, med utstrakt bruk av netting.. Denne, fra Biltema, ser jo brukende ut: https://www.biltema.no/kontor-teknikk/kontor/kontoroppbevaring/skrivbordstillbehor/skrivebordsett-3-deler-2000038169 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå