Avarice Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har integrert grafikk og har netopp fått meg nytt skjermkort (geforce 6600gt) , er det slik at man må skru av det intigrerte grafikk korte får å få bedre ytelse eller er jeg helt på bærtur ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nei, men du bør se etter i bios at AGP er satt på auto/8X, fastwrite er på og ap. size er min. på 128MB... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan ikke skru ut det integrerte skjermkortet, derfor det har fått sitt navn... Men du må sannsyligvis si ifra til bios at du vil kjøre på noe annet enn integrert skjerkort. Sist gang jeg hadde pc med integrert skjermkort kunne jeg velge i bios mellom å kjøre VGA og Intergrert... når jeg satt over til VGA slo den over på GForce2MX kortet(PCI ). Lenke til kommentar
Magic Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 jo, du bør skru av det integrerte skjermkortet i bios... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå