Gå til innhold

Hvordan brenne DVD med Subtitles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det seriøst ingen som vet dette?

Ok, får til og brenne AVIen til DVD med subtitles men subtitlen er tydeligvis laget for 23.976 FPS og siden filmen er i 25fps så kommer subtitlene på feil tidspunkt hvordan kan jeg fixe dette? Må jeg laste ned en annen subtitle eller kan jeg konvertere den jeg har?

Brukte programmet Avi2DVD for og brenne ut AVI til DVD med subtitle

link: http://www.trustfm.net/divx/SoftwareAvi2Dvd.html

Edit: Ta gjerne og trykk på reklamen deres! Må støtte de gutta som lager de programmene på fritida!

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Eg er redd du må finne ein annan subtitle ja. Har du prøvd teksten på filmen før? Med programmet Vobsub kan du kjøre ein film i WMP og så legger programmet automatisk på teksten. Alternativt kan du bruke VLC og legge inn teksten der.

Eg tviler på at ein film med 25FPS vil kunne bruke ein tekts med 23FPS, som sagt, prøv, det finnes gode subtitles, og dårlige, tar vanlegvis eit par forsøk på å finne den beste.

Med feil FPS vil du sikkert oppleve at teksten passar i eit par sekundar for så å gli ut og bli feil over tid.

Eg bruker dette ein del sjølv, og skal bestille DVD-brennar i dag for å teste, så om du hadde rapportert korleis det gjekk ville det vært supert ;)

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...