Gå til innhold

Spartan: Total Warrior - Noen som har prøvd?

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er nok GOW den kommer til å bli sammenlignet med...

GOW var jo nærmest det perfekte PS2 spillet så jeg lurer på om Spartan: total war har noe sjangse..

men det er jo en ting den har som ikke GOW har, man skal kunne ta del i ganske store slag. men flere 100 mann

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ja da var spratan kjøpt.

og må si det er kult, de er vel en blanding av GOW og LOTR:TT og ROTK

grafisk er den ikke på høyde med GOW den har heller ikke de drit bra filmene GOW har. er en kjedlig brefing egentlig, stemene er triste og dårlige, spillet er delt opp mye klarere i brett en GOW, og mellom vært brett er det MYE loading, nå er jeg kanskje bortkjemt av GOW som har 0 loading, men syns det blir kjedelig,

men rent spill messig er det veldig kult, på andre brett hadde jeg over 500kills, så det er mye slashing, man får en del tøffe moves og powers.

brettene kan være litt slitsome, da det altid er noe man må gjøre, passe på ditt sprenge datt. man får aldrig tid til å nyte blodbadet.

men veldig kult, ikke helt GOW bra men fremdeles et solid spill

Lenke til kommentar

da har jeg kommet litt lengre, til byen Troy.

men skaperne av spillet har godt veldig bort fra det historiske som total war spillene har,

jeg gjetter at året er ca. 0, men av en eller annen grunn hare det kommet noe dansker ned i hellas i form at barbarere, med viking mytologi, og jeg drepte beowolf.

han hadde et veldig kult våpen jeg fikk etter han døde, som er en enorm slegge, med en special power som gjør at han slår den så hardt ned i bakken at alle rundt blir slengt i lufte, og man kan fint ta livet av 20-30 badguys på den måten noe som hjelper hvis man møter 50 av dem..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...