Gå til innhold

HP LaserJet 3100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har fått tak i en skriver som jeg ikke har noen driver til. Windows Update finner ingen, ikke finner jeg noen på HPs hjemmesider heller. De jeg har lastet ned fra driverguide.com, funker ikke..

Noen som har peil og kan hjelpe meg?

4932048[/snapback]

Hei

Go inn på hp.no

der finner et eller annet telefon nummer du kan ringe for support (husker ikke akkurat hvilket). De sender deg gratis CD med drivere.

Jeg har en HP Laserjet 3100 men mangler kabel og ringte til HP for å få tak i den og med dt samme sender de meg gratis alle drivere.

HP har bra service--

Hilsen

Jan

Lenke til kommentar
Har fått tak i en skriver som jeg ikke har noen driver til. Windows Update finner ingen, ikke finner jeg noen på HPs hjemmesider heller. De jeg har lastet ned fra driverguide.com, funker ikke..

Noen som har peil og kan hjelpe meg?

4932048[/snapback]

Hei

Go inn på hp.no

der finner et eller annet telefon nummer du kan ringe for support (husker ikke akkurat hvilket). De sender deg gratis CD med drivere.

Jeg har en HP Laserjet 3100 men mangler kabel og ringte til HP for å få tak i den og med dt samme sender de meg gratis alle drivere.

HP har bra service--

Hilsen

Jan

5010060[/snapback]

Takk for det Jan ;) (Jobber på printavdelingen der ;)

Supportnr til laserjet er 800 62 800

PS: Det kan hende man finner andre drivere på hp.com enn hp.no..

Lenke til kommentar

Det nummeret er rabla ned på en postit lapp og henger på veggen, rett over ene skjermen min på kontoret...

(Det er så viktig at det endte på en postit lapp, og ikkje hurtigtast på telefonen, for telefoner og telefonsentral byttes, men ingen rører lappene mine!)

Har nok ringt det nummeret noen ganger og beklaga meg, ja...

3100 serien er en rimelig grei kombimaskin,og hittil har ingen av våre havarert selv om vi utsetter dem for ting de absolutt burde vært forskåna for...

(en av dem er montert baki en van som er innreda med kontor, og har fungert perfekt i hvert fall i to år nå, selv med brå temperaturendringer, kondens og vibrasjoner...)

Lenke til kommentar

:thumbup: Ringte HP i dag. De skulle sende en cd med driver på i løpet av morgendagen, slik at jeg hadde den i løpet av neste uke. Grunnen til at det tok så "lang" tid, er at den måtte sendes fra utlandet. Menmen, det koster jo ikke noe for meg.. :cool:

Bra service HP!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...