P0nduz Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg vil ikke bruke windows sitt eget fordi det hjelper jo ikke noe Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg vil ikke bruke windows sitt eget fordi det hjelper jo ikke noe Hva mener du med at det ikke hjelper noe? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 synes nesten den ble tregere etter at jeg bruke det. oppstart og alt har begynt og ta lenger tid. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Stemmer det, defrag'en i XP derimot er noe bedre enn den som var med Win 2000. Dette fordi MS kjøpte opp et lite firma som lagde en helt ok defragger. Men hverken den i 2000 eller XP er spesielt gode, har prøvd å lete selv etter en god gratis defragger, men det fantes det lite av. De fleste jeg fant, var kommandolinje drevet, og de jeg fant med GUI hadde ofte ikke støtte for XP og NTFS etc Kan anbefale google da, men det var ikke all verden der ute da jeg tok et kjapt søk i forrige uke Mosher Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) O&O Defrag skal være det best i flere tester Endret 1. oktober 2005 av xanonymx Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Prøv med Power Defragmenter. Rask og Gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå