Netro Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg vet at dette har blitt spurt om før, men jeg finner ikke det innlegget. Jeg har glemt passordet til brukeren på maskinen min. Jeg bruker windows XP og er den eneste brukeren av maskinen. Hvordan kan jeg komme meg inn på kontoen min nå? Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Prøvd å starte maskina i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Trykk "Alt Ctrl Del" 2 ganger, og skriv "Administrator" som brukernavn og velg "logg inn". Vet det fungerer på pc`r med sp1, er vært et forsøk. Lykke til Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Start opp maskina men du trykker F5 (husker ikke hvor, så bare trykk mange ganger ) velg administrator og kjør ivei Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Start opp i sikkerhetsmodus (F8 før windows lastes) og fjern passordet fra kontrollpanel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå