guttorm Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg får feilmelding når jeg prøver å kopiere filene inn på floppyen. Jeg har prøvd å formatere den, dette gjikk fint. Men når jeg skal legge filene innpå får jeg meldingen: Can not copy "filnavn", the drive cannot find the sector requested. Noen forslag. Jeg har testet med flere disketter, og denne FFD skal være i orden. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hvis du har det hovedkortet som står i profilen din (Abit NF-7),så kan du bruke FlashMenu. Det er mye enklere enn å bruke diskett. Edit:Jeg har hatt Abit NF7-S V2.0 selv og brukte FlashMenu hver gang jeg skulle flashe bios. Endret 30. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Zardoz51 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvilket OS har du? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ser ut som en av filene er korrupte. Forsøk å kopiere til en annen plass på harddisken og se om du får samme melding. Last i fall ned Bios på ny. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Nei, den er ikke oppdatert(glemt meg ut). Jeg har et DFI NF4 sli-D Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Nei, den er ikke oppdatert(glemt meg ut). Jeg har et DFI NF4 sli-D Kan du ikke bruke Winflash Utility (nederst på siden) da? Er ikke det et program for å flashe i windows? Endret 30. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Hvilket OS har du? Win Xp pro. Vet at xp og floppy disk ikke altid er beste kompiser. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Testa en tannhjul fil, "AUTOEXEC" da ble den ene fila jeg må ha(AWDFLASH) lagt inn på disketten. Men bin fila(N4D623-3) får jeg forsatt ikke lagt over. De er de 2 sistnevnte jeg må ha for å flashe, fikk same feilmelding når jeg prøvde med bin fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå