Gå til innhold

Skal ha ny TV, 3-4k

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny TV, men har ikke tenkt på noe dyrt. Tenkte meg en 28-32" TV, til rundt 3000-4000kr. Den gamle crt-typen altså, jeg har dessverre ikke råd til LCD eller plasma :( . Er det noen som kan komme med noen gode forslag? Størrelse er uvesentlig, bare den gir brukbart bilde og lyd ;)

Takker for alle svar :cool:

EDIT: Når jeg mener at størrelse er uvesentlig, så mener jeg ikke at bildestørrelsen er uvesentlig, men den fysiske størrelsen som vekt og slikt...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke drive reklame her, men konkurrenten selger Panasonic 32" tv til 3.999 kr. og da med 100 Hz.

Hvilken konkurrent? Expert? Kanskje du kunne postet en link? Hørtes ut som et veldig bra tilbud! :dribble:

EDIT: Jeg ser at expert selger en slik en, men jeg aner ikke prisen. Er det den du sikter til?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Skal ikke drive reklame her, men konkurrenten selger Panasonic 32" tv til 3.999 kr. og da med 100 Hz.

Hvilken konkurrent? Expert? Kanskje du kunne postet en link? Hørtes ut som et veldig bra tilbud! :dribble:

EDIT: Jeg ser at expert selger en slik en, men jeg aner ikke prisen. Er det den du sikter til?

Jeg mener det heter: Panasonic TX 32PM11F

Ja, expert

Lenke til kommentar

Jeg mener det heter: Panasonic TX 32PM11F

Ja, expert

Ok, takk for tipset! :) . Da blir det en tur ned på expert på mandag, også håper jeg de har den til utstilling så jeg får sett bildekvaliteten. Regner med at prisen er den samme her og da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...