Andersios Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Savangers trenger en erfaren leder! Savangers er en god klan men trenger en aktiv leder. Jeg er klan leder for savangers men trenger en kompanjong . Jeg har nå for tiden mye ansvar og vil også snart få enda mindre tid til klanen. Jeg har for øyeblikket ansvar for siden, forumet, rekruttering, spilling og klan matcher. Det jeg leter etter er en battlefield 2 spiller med god erfaring når det gjeller multiplayer gaming og gode leder egenskaper. Det ansvare jeg vil gi er spillingen. Jeg leter etter en klan leder som kan få i gang litt spilling i uken, litt trening og klan matcher, og være en god leder når det gjeller klan leder og i spillingen. Jeg kan ta meg av siden og være forum amin og ta i mot rekrutterings søknader og kanskje litt spilling til tider. Du må også være villig til og spille BF 2 modder. Jeg vil være nøye med hvem jeg vil dele klanen med og har noen krav: Du må være aktiv BF 2 spiller. Ha litt greie på åssen man henger på forumer. Vite hva x-fire er. Også vite litt om multiplayer spilling og ha litt erfaring. Jeg vil ikke bare ha en som er god i spilling men også en som vet litt om data osv. Og jeg vil ikke ha en kjempe seriøs battlefield 2 spiller, jeg vil ha en som spiller mest for og ha det morsomt. Denne fyren vil jo bli klan leder over Savangers så jeg vil nokk bli ganske nøye. Jeg tipser også at hvis du er interessert at du først tar deg en titt innom klan siden og forumet for og kanskje få litt peiling på åssen klanen fungerer: http://www.freewebs.com/andersios/index.htm jeg minner også på at savangers fortsatt rekrutterer. Har du planer om og styre savangers sammen med meg eller lyst til og joine klanen så kontakt meg på [email protected] disse klanmedlemmene er en kjempe grei gjeng så du kommer nokk til og like å styre dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå