evgeny Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei. Jeg skal oppgradere min pc litt bare. Skal ikke ha pcie. Jeg skal ha en cpu amd64 3500+ venice og et hovedkort til det. Jeg skal klokke den cpu'n rimelig hardt så jeg trenger hovedkort som er klokkevennlig. Jeg har et gf6800gt AGP gfx og mine harddisker er gamle ATA133. Noen forslag? Takk Endret 30. september 2005 av evgeny Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Siden du skal klokke bør du nok kjøpe et DFI LANPARTY UT nF3 ULTRA-D. Edit:Ta forresten en titt i denne tråden. Endret 30. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 ah tusen takk. Er alle andre enige om dette kortet? Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tja, jeg har det kortet selv, og det har fremdeles ganske store BIOS-problemer. Det kan i grunnen virke som om kortet blir nedprioritert av DFI, for det ser ganske håpløst ut nå... Kortet har forsåvidt mange gode sider - det er elektrisk stabilt og overklokker bra. Når det gjelder nForce3 har jeg egentlig ikke noen klar favoritt på socket 939. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gigabyte K8NS Ultra er også et alternativ. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Har ikke fått noe bra intrykk av disse kortene etter å ha lest reviews. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ta en titt på denne testen. Jeg har tidligere hatt både Abit og MSI kortet,men har nå Asus. Asus er det kortet jeg er mest fornøyd med,men for deg som skal overklokke så er nok ikke Asus det beste valget. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Da tror jeg jeg går for msi platinum kortet. Men jeg har et spørmål angående minne. jeg har minne som klarer å kjøre max 219mhz altså 438mhz og jeg skal klokke oppe en venice 3200+. hva er best mulig devider jeg kan bruke for best mulig ytelse slik at ikke minnet overgår 438mhz? Edit: Altså jeg kan si det med andre ord. Hvis du hadde eid disse delene og ikke hadde mulighet til å kjøpe bedre minne. Hvordan hadde du da klokket dette systemet? Regner med at cpu'n klarer opp til 290 fsb? Endret 4. oktober 2005 av evgeny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå