Mr. Purple Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg fikk nye lcd skjermer i dag og den ene skjermen har vertikale streker over hele skjermen. Jeg har prøvd analog kabel, DVI, på tre forskjellige pc`r og den er helt lik på alle tre. Skjermen funket fint i begynnelsen, men etter 3 kvarter med WoW ga den fra seg noen blink før det kom masse steker over hele skjermen. Alle kabler sitter i som de skal. Mens jeg har skrevet dette innlegget har skjermen "blinket" totre ganger, hvor skjermbildet er helt fint i to sekunder før det går tilbake igjen. Noen som vet hva det kan være? Har ikke lyst å vente 2uker på å få ny skjerm Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 her er et bilde av hvordan det ser ut, skjermbildet er noe lysere enn på bildet, kan også nevne at strekene også går over skjerm menyen Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hm ja hva kan det der være for noe... kan ikke være støy da LCD vel ikke påvirkes av slikt slik som CRT gjør. Kan det være noe "phase" som ikke er riktig? Nei er ikke sikker jeg, men lurte på... er du fornøyd med skjermen? Er det 19" utgaven av FP737S-D eller en nyere og bedre en? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 SIden det også går over skjermmenyen din, så ligger hvertfall problemet i skjermen. Ville egentlig konkludert med at skjermen er defekt, og bør byttes på garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå