amundsf Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei! Jeg har planer om å kjøpe dette barebone kabinettet. Tanken er videre å sette inn følgende TV-kort. Men så leser jeg denne artikkelen, hvor jeg ser at "fullstendige PCI-kort" ikke får plass. At man må ha såkalte "lavprofilskort". (Bilde) Så: Vil jeg få plass til det kortet i det kabinettet? Og hvis det egentlig ikke er plass er det vel kanskje en mulighet å bøye/klippe av nederste del av "sølv-platen"? Noen som har noen mening om dette? EDIT: En annen ting jeg ikke klarer å finne ut med sikkerhet er om DVD-rom (eventuelt kun CD-rom) følger med, eller om også det må kjøpes i tillegg? - Amund Endret 30. september 2005 av amundsf Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Og hvis det egentlig ikke er plass er det vel kanskje en mulighet å bøye/klippe av nederste del av "sølv-platen"? Noen som har noen mening om dette? Ved nærmere ettertanke har jeg vel funnet ut at dette ikke ville hjulpet noe særlig Men skulle noen mene det (og kan begrunne det) får dere bare si ifra I alle fall, jeg har vel da funnet ut at jeg må ha et annet kabinett, og jeg har da falt på dette: Aopen XC Cube EY855 Hovedsaken er at jeg vil ha Socket 479 fordi det aller mest vesentlige med denne PC er at den må være HELT lydløs. (Skal sove i samme rom som PCen...) Og derfor spør jeg: Noen som har noen erfaring eller har hørt noe om denne? Er den (så og si) HELT lydløs? Hvordan er den sammenlignet med den jeg nevnte øverst her? Har jo ellers sett denne artikkelen da. Og en ulempe med det kabinettet jeg har "valgt" over er jo at det er I855GME brikkesett. Så hvis noen veit om et kabinett med: 1) Hovedkort med et noe nyere brikkesett 2) Socket 479 3) Plass til full størrelse PCI (IKKE low-profile) ... da hadde jeg vært JÆVLIG interisert i å høre om det Eller eventuelt bare et egna egnet (lite)kabinett, så kjøper jeg HKet eksternt... Og jeg lurer fortsatt på om optisk enhet følger med? - Amund PS! Please, noen som har noe å bidra med på et eller annet her? Skulle gjerne ha fått avklart noe av dette så fort som mulig. Begynner å bli litt utolmådig etter å kjøpe :!: Endret 2. oktober 2005 av amundsf Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 *bump* Håper noen gidder å svare. Er HELT sikker på at noen her inne har svaret på i alle fall noen av spørsmålene, og ber på mine knær for at dere gidder å dele kunnskapen med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå