kveit Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hei, min far har en p4 med XP home Han har flere profiler. Alle profilene utenom en virker knirkefritt. I denne er tekst på noen av nettsidene explorer viser mer eller mindre uleselig, helt grumsete. I tillegg kræsjer den hver gang en går inn på enkelte sider, f. eks postbanken.no. Feilmeldingen AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: unknown ModVer: 0.0.0.0 Offset: 53ff0000 kommer opp. Prøvde å google den, men fant ikke noe som løste problemet. Noen som har noen anelse om hva som er galt? Svar mottaes med takk Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 mulig at det er noen midlertidige interenettfiler som ødelegger for dere. Men seriøst, har dere ikke vurdert å bytte til en annen nettleser? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Pøv å gå inn på kommunikasjon under mine programmer , opprette ny oppkobling . prøv også reparer på nettverk , mulig router også har litt til mac nr problemer. Hvis dette er en spøk , er det fint om det opplyses ? Endret 30. september 2005 av LA8464 Lenke til kommentar
glad Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 kan bare gi et tips, jeg er nesten sikker på at alt vil fungere viss du laster ned feks. opera www.opera.no eller firefox www.firefox.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå