este1 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ja, kort og godt: Er Nissan Skyline lovlig å registrere i Norge? Så noe om avgassavgifter i et eldre autofil. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mener noen har fått registrere sine Skyliner på motorhistorisk grunnlag. Tviler på at du får registrert idag. Men om det kun gjelder de nye, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Mener noen har fått registrere sine Skyliner på motorhistorisk grunnlag. Tviler på at du får registrert idag. Men om det kun gjelder de nye, vet jeg ikke. det fins flere r32 og r33.. tror det bare er r34 du vil få problemer med å registrere.. det har kommet 1(som jeg vet) r34 i Norge.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Se på slingshot.no, der sto det om litt. Bl.a I første omgang er det Nissan Skyline R33 GTS25t som blir tilgjengelig for det Norske markedet. Endret 30. september 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 http://www.automotor.no/index.php/?m=show&id=199 skal du ført ha en så er det lettest å ta en som allerede er registret innenfor EU eller USA ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå